torstai 2. joulukuuta 2010

Hei Aino,

Kun nyt valitin tuosta kylmyydestä, niin nyt sitten tuli kuuma. Onneksi tavaratalossa on sovituskopit: housut rekistä "sovitukselle", koppiin ja legginsit pois jalasta, housut sovittamatta takaisin rekkiin. Olisinkohan voinut mennä ihan reilusti ilman niitä housuja? (Miksi niitä muuten sanotaan legginseiksi, nehän on oikeesti pitkät kalsarit?)

Huomasin kyllä, että shoppailukunto on alentunut - sinällään järkyttävää ajatellen lähestyvää joulua. Ehkä mä siis jätän jouluostokset ostamatta, ja nautin tästä alikunnosta. Tosin ylikunto yllätti siten Prismassa: Pandan juhlapöydän konvehteja lähti mukaan 5 kpl:een boxi - kilohinta kun oli yksittäisissä paketeissa kaksinkertainen. Se ostos ei lienyt ollut kovin järkevä, suklaiden syöminen kun meillä jää yleensä minulle.

Ja tästähän mitä loistavimmin voimme siirtyä keskusteluun hammaslääkäreistä. Tai kenties vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta. Tai kolesterolista. Hammaslääkärissä eniten minua järkyttää tuoli sekä ne kaikki surisevat ja värisevät työkalut jotka pieneen suuhuni tungetaan eri operaatioiden aikana. Kipua kestän, mutten surinaa, värinää, metallinmakua .... Vähät hiilihydraatit tuntuvat lisääntyneen näin pimeässä. Olkoon niin. Ja mitä tähän kolesteroli asiaan tulee, kirjastosta löytyivät (kiitos opastuksesi) Antti Heikkilän kirja : "Elämän paras aika" - ja lisäksi Malcolm Kendrickin kirja "Ei sittenkään kolesteroli". Kunhan olen ne lukenut, voimme keskustella asiasta lisää. Jälkimmäisen kirjan ensimmäisiä vaikutuksia tulee varmaankin olemaan mikroaaltouunin käytön välttäminen, siitä kirjassa oli tietoa jonka perusteella vältän vast'edes ruuan lämmittämistä tai sulattamista mikrolla.

Mä haluaisin, tähän kultaiseen keski-ikääni, tunteen siitä että on vaan NOW. Tässä hetkessä. Ei eilisessä eikä tulevassa. Vaan ihan NOW.

t. Alma

ps1

Mä muuten katsoin noita Sibelius viulukilpailuita,
ja siellä Lisa Sounio puhui brändäämisestä.
Kuinka jokaisen pitäisi tehdä itsestään brändi.

Onko meillä nyt brändi?

ps2
Minne mä haluaisin matkustaa,
en tiedä.
Jossain missä on lämmintä
ja aurinko veisi tämän
kroppaan hiipivän väsymyksen
ja mieleen ujuttautuvan
masennuksen
pois.

4 kommenttia:

  1. Hei naiset!
    Saanko kommentoida tänne, että saan vilunväristyksestä Rva Souniosta. Minulle riitti yhden brändihaastattelun lukeminen ja ajattelin, etten ikinä haluaisi edes törmätä tuohon kävelevään brändikatastrofiin!

    Tässä tulivat enimmät negatiiviset asiat. Positiivisia kyllä nyt kaivataan! Suklaa saa hymyn huulille, samoin se kun saa jonottaa puoli tuntia hitaasti matelevassa jonossa paikassa, jossa myydään vain ja ainoastaan tänään kaksi täytettyä patonkia yhden hinnalla. Ja me tytöthän ostettiin NELJÄ KAHDEN HINNALLA. Nyt on kuvut täynnä ;D Ja lapset onnellisia kun kerrankin ei subit loppuneet kesken!

    VastaaPoista
  2. (näppäilyvirhepaholainen heti alussa: piti kirjoittaa, että vilunväristyksiä saan..).

    Ja piti todeta tänne, että on teillä naiset ihana idea tämä blogi. Aitoa aikuisen naisen elämää.

    VastaaPoista
  3. Tässä iässä nuo virhepaholaiset muuttuu automaattisesti, niin ettei niihin edes kiinnitä huomiota. Tietää mitä toinen tarkoitti.
    Ja mun tekstit ne vilisee virheitä, olen saannut palautetta pojaltani oikeuskirjoituksesta toisaalla.

    Kiva kun tykkäsit tästä ideasta, Almalla ja mulla on kamalasti ideoita. Ei aina vaan tiedetä mitkä on ihania...

    VastaaPoista
  4. PS. Unohdin sanoa, että tänne saa kommentoida mitä vaan:)
    Kaikki mielipiteet ovat tervetulleita!

    VastaaPoista