sunnuntai 19. joulukuuta 2010

HEI ALMA,

pardonner

sorry

scusare

vabandust

förlåt mig

=

ANTEEKSI

Anteeksi, etten ole ehtinyt kirjoittaa. Anteeksi, etten ole ollut hyvä ystävä. Anteeksi, että olet saanut tuntea sen. Onneksi on sana anteeksi ja onneksi olet niin ihana ystävä, että annat anteeksi.


Tänään mietin sellaista, että  minä kun olen saanut lahjana tai kirouksena, erittäin hyvät kuulo- ja hajuaistit, missä ammatissa näitä lahjoja voisi hyödyntää.  Kumpikin noista tuntuu välillä kiroukselta, minä kun satun elämään täällä miesten ja koiran kanssa kuten tiedät. Mies ehdotti hakeutumista supolle tarkkailutehtäviin...olisiko siinä minulle tulevaisuuden ura? Voisin samalla harrastaa valokuvausta kuvaamalla tarkkailtavia kohteita. Ja jos vielä saisin ulkomaankomennuksia ympäri maailmaa, niin alkais olla jo lähellä unelmatyötä. Minultahan onnistuu tuo kellon siirtokin, nytkin olen ihan jonkun muun maan ajassa täällä kotona. Ehkä noin 5 aikavyöhykettä länteen..

Siivouksesta alkaa olla niin paljon kokemusta, että voisin ryhtyä vaikka konsultiksi. Joulusiivous on aiheuttanut tänä vuonna suurta tuskaa ja olen yrittänyt keksiä kuinka siitä voisi tehdä mukavaa. En keksinyt mitään. Hyvä musiikki ja viinikään ei auta enää. Taitaa olla ulkoistaminen edessä.

Katson tässä samalla telkusta kantrin mahtavaa palkintojuhlaa Nashvillestä. Samassa ohjelmassa saa kaupanpäälle muotishown, kun juontaja (Carrie Underwood) käy vaihtamassa esiintyjien välissä vaatteita. Olen käynyt vuosia sitten countrytanssikurssin, jonka opeista en enää muista mitään, mutta kivaa se oli! Olen ehdottomasti kantri ja tanssi fani, erikseen ja yhdessä. 

t: Aino,
 tuleva vakooja,
entinen country-tanssija


ps1. Blake Shelton on vuoden 2010
mies countrylaulaja

ps2. Miranda Lambert on vuoden 2010
nais countrylaulaja

ps3. vakooja menee nyt tarkkailemaan
unia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti