maanantai 6. joulukuuta 2010

Ystäväni Aino,

englantia ja suomea, sopivasti sekaisin - KYLLÄ. annassa ( nro 48/2010) oli juuri Tommy Hellstenin ja vaimonsa Caritan haastattelu, jossa kehoitettiin olemaan enemmän "being" ja vähemmän "doing". mahtaa olla mielenkiintoinen, kahden terapeutin parisuhde. onkohan siinä vaaransa, että suhde menee ylikuntoon? toinen juttu samassa lehdessä käsitteli myös parisuhdetta, sanomanaan vähentää parisuhteen jatkuvaa analysointia: hiljaa yhdessä. päätoimittaja Hanne Jensen kirjoitti:"Meillä vietetään laatuaikaa television ääressä niin, että mies katsoo telkkaria ja minä luen. Mikään ei ole niin rentouttavaa kuin olla hyväntuulisesti hiljaa parisuhteessa. Pitkässä suhteessa voi nukahtaa, ohittaa, kohdata tai istua hiljaa."

mä tässä samalla sivussa katselen näitä Linnan Juhlia. varmaan kukaan itseänsä fiksuna pitävä ihminen ei sitä tunnustaisi julkisesti, mutta mun fiksuushan tiedetään - joten voin sen tässä tunnustaa. lähinnä minua kiinnostaa nuo ihana ja kamalat puvut, on niin mukava arvostella turvallisesti täältä kotisohvalta. menisinköhän mä linnanjuhliin, jos saisin kutsun? näyttäisin kyllä alleineni kamalalta iltapuvussa, joten en ehkä menisi. tai ainakin pitäisi saada se kutsu vuotta ennen, että tietäis olla "linna-kunnossa" - enää ei siis riitä "rantakunto". (niinkö mä koskaan siinä kunnossa olisin ollut - ja siitä huolimatta rannalla rillutellut. ) teemana oli kutsuilla kuulemma kierrätys, ja sitä näkyikin. jotkut vanhemmat miehet olivat kierrättäneet vaimonsa nuorempaan -tai sitten heillä oli tyttäriä mukanaan. no jokatapauksessa, kilistän kuohuvaa punaista juomaa lasissani itsenäiselle Suomelle!

sun kannattee kyllä tutkata sitä brändäystä, josko se siitä aukeaisi. tosin, mä luulen että tämä meidänkin tavallinen arki ja elämä pysyy onnellisempana ilman mitään brändiä.

ai niin, Lisa Sounio on muuten Marko Ahtisaaren vaimo. ja hänellä (siis Lisalla) oli linnanjuhlissa esiliina (linkissä myös toinen erikoinen puku, joka sopis mulle - ei näkyis vartalon kriittiset kohdat) jossa oli printattuna isänsä sotilaskuva. hmmmmm ?

Ystäväsi,
Alma

ps1
raskaustesti ostamatta

ps2

Teemalla alkoi
(mielestäni)
hulvaton sarja:
Kuumien aaltojen naiset

...
varoittelin miestäni,
että tätä on tulossa.

ps3
Aino and Alma with Adi
ei varmaan pääsisi
opetusohjelmaksi
-
kuin ehkä siinä tarkoituksessa,
miten käy,
jos ei opiskele koulussa englantia.
Tosin,
ei meillä niin hauskaa olisi,
jos olisimme opetelleet
tarpeeksi.

so marvellous, my best friend ever.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti