maanantai 22. marraskuuta 2010

Hei Aino,

On taas niitä nukahtamisvaikeuksia. Tai, en mä vielä nukkumassa ole, mutta menossa. Tai en oikeastaan edes menossa, vaan suunnittelen menemistä. Mutta miten tuolla nukkuu, kun siellä jyrisee mies. On toki miehen kuorsaus ihan hyvä asia, silloin kun nukun. Kun en kunnolla saa muuten nukuttua. Mutta nukahtaminen on vaan niin vaikeaa. Pitäis ennättää nukahtaa ennenkuin seuraava kuorsausaalto alkaa. Sujahtaa aaltojen väliin. Mutta ensin pitäis varmaan sujahtaa lakanoiden väliin, niin vois sitten yrittää sujahtaa aaltojen väliin.

Mies laittoi muuten eripari pussilakanatkin. Ottaa vähän mun esteettiselle silmälle, mutta onneksi nyt on yöllä melkoisen pimeää, niin ei niin haittaa. Ja kohta on lakanoiden pesupäivä, josko silloin ennättäisin vaihtaa samaan sarjaan hela hoidon. Kuvittele, meille tuli kerran vieras, ja mies laittoin pedin... ja siihen ne kaikkein vanhimmat lakanat ja keskenään kaikkein erivärisimmät. Piti pyydellä anteeksi vieraalta seuraavana aamuna. Onneksi sattui olemaan senverran boheemia tyyppiä, ettei ollut edes huomannut. Tai sitten me oltiin niin hiprakassa, kun tultiin kotiin. Tais olla jotkut asiakasjuhlat, jos oikein muistan. Ja niissähän riittää juotavaa, liiaksi asti.

Aalloista vielä, mä taidan kohta ootella niitä kuumia aaltoja. Tai en mä niitä nyt odottele, mutta taitavat tulla ilman odottamattakin. Vai voikohan jo tässä iässä? Kierto on kyllä ihan sekaisin, meidän varmaan pitäisi sen takia lähteä johonkin reissuun. Onhan se takuuvarmaa, sun ja mun matka ja mun kuukautiset. Pitäisköhän mun keskustella asiasta gynegologin vai psykiatrin kanssa?

miss you,
Alma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti