perjantai 26. marraskuuta 2010

Hei Alma,

tukkoisuutta on ollut täälläkin. Mutta kyllä se ohi menee. Aina on mennyt. Ei se vatkaaminen vaarallista ole, mutta mä en vaan jaksa sitä. 

Siellä miljardien hyttysten maassa on se malaria. Minä, joka en yleensä piirtele piruja seinille, olen hieman varuillani Italian matkan takia. Jos keskellä Milanoa 2 hyttystä löytää sinut, hotellihuoneesta ja joudut sen takia viikon sairaslomalle, niin mitkä olisivat seuraukset Intian matkasta? Toki siellä on alueellisia eroja ja varmaan vuodenaikakin vaikuttaa hyttysten määrään, mutta silti....

Ja sitten hiukan asiaa minusta ja totuuksista. Sinä voit kertoa minulle millainen olen - mutta se on vain yksi totuus; sinun kokemus ja mielipide. Totuuksia minusta on yhtä paljon kuin ihmisiä. Osittain tulisi samoja ja osittain täysin erinlaisia. Ja tietysti minulla on oma käsitys itsestäni. Mikset uskaltaisi kertoa näkemystäsi minusta? Tiedän etten ole täydellinen, kukapa olisi? Luulen, että ihmiset yleensä tiedostavat varsin hyvin huonot ja hyvät puolensa. Ja minä tiedän omani vähän liiankin hyvin, ainakin ne huonot. Luulen, että minussa on jotain hyvää mielestäsi, kun jaksat minua.  Ikävä kyllä minun ongelmat tuskin loppuisivat siihen, että kertoisit minulle millainen olen. Tai sinun ongelmat siihen, että minä kertoisin millainen sinä olet. (jos ongelmia yleensä on). 

                                                           t: Aino



       PS. Ihanaa kun tuli talvi, tää on ihanaa!!! 

       PS2.  Mä lähden luultavasti pienelle matkalle ensi viikolla, Eestiin.
               Sekin on aika ihanaa.

       PS3.  Se miten paljon kello on nyt, ei ole yhtään ihanaa.
                Eikä edes nukuta yhtään....

PS4. Niin ja siellä psykiatrilla ollaan ihan katse kontaktissa.
Ne taitaa vain leffoissa makailla soffilla ja tuijotella kattoa...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti